Bebeğim bir ay sonra bir yaşına girecek. Ek gıda maceramız da yeni bir döneme merhaba diyecek. 1 yaşla beraber tuz yasağı kalkacak ve artık bizim yediğimiz yemeklerden de verebileceğim. Tabii ki yine ona ayrı pişirdiğim şeyler de olur. Ama en azından sofrada elini uzattığında “Hayır” demeyeceğim. 1 yaşla beraber bal yasağı da kalktığı için bala başlayacağım biraz biraz. Çilek tadımı yaptıracağım. Domates ve yumurta sarısını 9. Ayda vermeye başlamıştım. 11. Ayla birlikte ise biraz sağlıklı karbonhidrat yedirmeye karar verdim.8. Aydan beri bebek kekleri pişiriyordum zaten şimdi de evde ona özel poğaçalar, çubuk krakerler, kurabiyeler yapmaya başladım. Makarna siparişi verdim ilk kez makarna yedirmeyi düşünüyorum. Ekmeği bir yaşından sonra da vermeyi düşünmüyorum. Bakla ve patlıcan iki yaşına kadar yasakmış. Başka ne var tecrübeli annelerimiz? Bebeğiniz 1 yaşına girdikten sonra beslenmesinde neler değişti? Neler yedirmeye başladınız?