7 ay 10 günlük bir kızım var ilk 3 ay kolikti tek başıma beze koyup salladığımı biliyorum gurbetteyim tek başımamıyım yatak odasından çıkamıyordum güneş üstüme doğup üstüme batıyordu kızım meme almadı sağdım sürekli sonra uyku problemleri uykuya direnmeler eşimle sürekli kavga ediyoruz bu yüzden şimdi de diş mi değil mi bilmiyorum gece sürekli dönmeye çalışıyor ve ağlıyor uykusunda sabah kadar mız mız sürekli hamağında sallıyorum bazen sabah 5 kere kadar çok yoruldum artık psikolojik olarakta ne bir yere gidebiliyorum ne birini davet edebiliyorum 7 aydır kafamı balkondan dışarıya hastane sağlık ocağı dışında çıkartmamışımdır herşey üstüme geliyor sanki çok ağlıyor calpol veriyorum ara ara yok tedagil veriyorum yok bazen öyle oluyorum ki allahım al canımı da kurtar beni diyorum saatlerce ağlıyorum daha yeni 26.hafta atağı bitti zaten panik atak aoldum artık bu akşamda uyurken ağlayacak uyunacak ağladı derken siz nasıl baş ediyorsunuz lütfen biri anlatsın bana bebeğimin huzuru keyfi yerinde olsun diye herşeyi yapıyorum ama olmuyor ya ben iyi bir anne değilim bağırmamak için saçımı başımı yoluyorum sıkıntıdan saçlarım koptu koptu geldi 3 numaraya vurdum doktora götürüyorum sağlıklı bir bebek diyor şu son bir haftadır iyice canıma tak dedi annem kardeşlerime bağırırdı böyle ağladıkları zaman ben çok yadırgardım ve öyle yapmamak için kendi kendimi yiyorum birde eşimin stresi ağladığı zaman niye ağlıyor bugün birşey mi yedirdin dokundu yok birşey mi oldu yok şöyle yok böyle kafamı toplayıp yazabildiklerim bunlar uzun oldu biraz kusura bakmayın