Iyi günler oğlum 7 ay 18 günlük ek gıdaya başlayalı çok oldu ilk başlarda çok güzel yiyordu.. Ama şu an ağzına ne versem kaşığı görünce tükürmeye başlıyo, bütün yaptiklarim boşa gidiyor haliyle. Mamasını da tükürmeye basladi nasıl alışkanlığını kesebilirim,? Ben ek gida yapmayı çok seviyorum hele hazırlarken bi heyecanla giririyorum mutfağa amaaa sonuç hüsran..