Annelerim oglum 10 aylık . Sabaha kadar bezine cis yapmaz uyandiginda yapar hepsini . Kakasi geldiginde de hep anlarim . Sabah uyandiginda ve kakasi geldiginde falan vc gotursem cok mu acele etmis olurum tuvalet aliskanligi icin . 1 yasinda bezden kurtulma diye birsey yok mu illa 2-2,5 yas beklemeli miyiz ?🤦🏻♀️