Prensesminik42 benim ikizlerimde 17 aylık asla kahvaltı yapmazlar. Uyanır uyanmaz mama diye ağlıyorlar. Bir biberon mama içerler. Ama dediğiniz gibi ne yumurta ne zeytin ne peynir asla ama asla yemezler. Omlet yaptım, haşladım, tavaya kırdım, içine renkli biberler doğradım bana mısın demediler 🤦🏻♀️