Kızlarr 1 yaş doğum günümüze az kaldı dısarda mekanda yapayım diyorum süslemeler falan bana ait olacak konsept organizasyon işini hallettim sayılır ama mekan fiyatları almış basını gidiyor . Kahvaltılı kişi başı 60₺ + 1300 lira fiyat cıkardılar . Siz dışarda yaptıysanız fiyat ne ödediniz? İçerikte neler vardı? Özellikle Ankara da yaşayanlar öneride bulunabilir misiniz