Kızlar merhaba bebeğime güneş kremi bakıyorum. Eski paylaşımları da okudum. Mühendisinoğlu sayfasını da inceledim. Bu hafta doktorunun önerisini de soracağım ama öğrendiğim kadarıyla MİNORİS temiz içerik. Ama dikkat ediyorum iyi olan herşey aşşırı pahalı! Bir güneş kremi 213tl şu an trendyolda! Üstelik +30
Ben belki kendimden kısıp alabileceğim ama alamayacak olan bir çok insan olduğunu biliyorum. Özel aşı konusu da aynı. Bebekler eşit olmalı çok üzülüyorum vallahi yaa 😞
Sizlerin tercihi ne yönde paylaşırsanız sevinirim 🌸