Fatma123456 Anneler oğlum 2 ay 7 günlük dün akşamdan beri mememi tutmuyor emmiyor ağlıyor sürekli ne yapabilirim nasıl bı yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz ? Sütüm tam doyurmadigi için meme+mama gidiyorduk
Erii99 Fatma123456 mrb benim oglum da 2 ay 8 günlük bizde de oldu ben silikon güğüs ucu denedim tuttu her emdigin de cok aglarsa veriyorum silikon güğüs ucunu kelebek şekilde olandan tabi bi deneyin isterseniz büyük ihtimalle biberon istiyordur silikon gögüs ucu hemen hemen aynı deneyin tutar sonra huzursuzlugu geciçce cıkartırsınuz
Asl00 Meme reddi ciddi hic almiyorsa mamayida tuketmuyorsa hemen doktora basvur . Bir yeri agriyor olabilir
Fatma123456 Erii99 ben zaten 40 günlük oluncaya kadar silikonla emzirdim göğsümun ucu yoktu tutamıyordu bunda bazen onunla bile tutmuyor cuma günü asi olduk 3 tane alakası varmı acaba
Erii99 Fatma123456 tabi olabilir huzursuz olduysa bebek emse gögüs uçu normal meme fark etmez düzelir inş altı acık emzirmeyi dene bence rahat olursa emer ben öyle yapıyorum kaka vs yapamazsa asla emmiyo sinirli emiyo genzine kaçıyor kaka yapıp emzirirsem sakin oluyı
Fatma123456 Erii99 teşekkür ederim canım evet kakasını yapmıyordu 2 gündür bugün yaptı belki de olabilir dediğin gibi
Erii99 Fatma123456 ben zorlandıgında kulak pomuguyla poposunu uyarınca hem bol bol gaz hemde kakasını yapıyo ve coook rahtlıyo sende deneyebilirsin