Merhabalar,
Benim bebeğim 3 aylık oldu, gündüz uykularını kucakta uyuyor (tüm uyku süresince kucağımda). Bir yandan çok keyif alıyorum çok huzurlu geliyor, öte yandan ikimiz de buna çok alışırsak normal zeminde uyku düzenine geçmekte zorlanır mıyız diye ufaktan endişeleniyorum. Sizlerde durumlar nasıl? Benim gibi olup da sonradan normal düzene geçebilen varsa öneri alabilirim.