Yitik Merhaba kızlar bebeğim mama+memeyle besleniyor 1ay 24 günlüğüz sağarak veriyorum bazen sütü sorun yok orda rahat fakat mamadan sonra ağız gazında kendini kasıyor atamıyor.5 gün öncede kabızdı mahvoldu.Aptamilden aptamil conformil 1 geçtik ama beter yani lütfen bi mama önerin bana denicem kabız ve gaz çok yapmayan
kullanilmiyor1205 Yitik her bebeğin bünyesi farklıdır tabi ama sma bebeğime ne gaz yaptı ne kabızlık çok da severek içiyor
Baharnerede Evolvia çok iyi canım doktorumuz önermişti ilk 2 ay onu kullandim 3 ay sma geçtimm faydasini görmedim ama evolvia çok iyi hem kilo alimıda iyi
GizemKivancK Hipp👍🏻 Herbebek farklıdır ama ben de aptamil, conformil ve bebelac gold denedim hatta hipp combiotic de denedim ama en iyi hipp geldi yediriyorum kucağımda dik tuttuğum an gazını atıyor hiç zorlamadı daha
Yitik GizemKivancK hastanede hipp in sovı formunu vermişlerdi şimdi bende onu düşündüm çok sağolun bi onu deniyim artık benimde mideme kramplar giriyor :)