Oğlum 10 aylık hiç bir türlü ne oyun oynuyoruz ne aktivite herşeyi agzina götürüyor ne bulsa ağzında ısırıyor koltukta oturuyoruz bisiler yapalim diye koltuktan destek alıp ayağa kalkıyor sıralamaya başlıyor bu sefer sizde durumlar ne neden böle hix bı oyuncak alamaiyorum gelişimi için ya off 😔😔😔