Papatya_Kizim Günaydın kızlar 😊 anne bebek kombinleri nerden bulabilirim önereceğiniz yer var mı acaba malum bayram da geliyor kızımla kombin alsam diyorum 8 aylık bu arada
Aselemine27 Papatya_Kizim bende düşündüm baktım ama bulamadım benim kızım daha küçük ondanda içeme sinen birşey olmadı 😌
Papatya_Kizim Aselemine27 olmazsa artık renkleri uydurcaz 😊 gecende Baska postta birinde gördüm bebekli resimler paylaşımında soracaktım kaldı hep kombinliydi resimleri 😫
Aselemine27 Papatya_Kizim bende öyle karar verdiö eşim ben ve kızımız aynı renk giyelim dedim öyle qyarladım