Bır hafta once mastıt oldum antıbıyotık aldım sag gogsumdeydı gectı sımdı de ıkı gun once bebegımın ustten dıslerı çıktığı ıcın ısırmaya basladı bı ısırmış kı koparmıs kızlar parcalandı göğsüm resmen yarılmış ne emzırebılıyorum ne sagabılıyorum sol gogsum bu sefer de napcam blmyrum kanıyor canım acıyor lansınoh krem suruyorum gumus kapak takıyorum ama gecmıyor basına gelen var mı 🥺 doktora gıdemem su an hastane uzak esım çalışıyor ızın alamaz