Kızlar 25 martta yeni doğum yaptım ne yazikki sütüm hemen gelmedi hastane ortamında hemen gelmedi çok ağlıyordu hemşire mama verdi bize de bir paket verdi benim sütüm de hiç gelmedi zaten her neyse ertesi gün ben evde hep denedim gelsinbdiye ten tene temas duş falan göğsüme yatiriyordum dün geldi hissediyorum yani damardaki yanmayı ama hala emziremedim ne yazkki çünkü yanağına falanndamlatiyorum almıyor ağzına başlıyor bağırmaya ağlamaya cok agliyor dayanamıyorum mama veriyoruz yani daha anne sütü veremedim bir türlü emzirme xamani çığlık çığlığa kalıyor ne yapcam bilmiyorum çok da üzülüyorum öyle görünce ama göğüslerinmde de emmeyince tam sut de gelmiyor bir zararı olur mu ne olur akıl verin bana ne yapayım