Kızlar günaydın o kadar canım sıkkınki bebeğim 2 aydır sadece geceleri emiyordu gündüzleri çok uykulu anında zar zor oda 2 yada 3 dk emzirebliyordm ama 5, 6 gündür hiç emmiyor gibi birşey geceleri de almıyor artk kafayı yiyecem denemediğim be kaldı acaba . Öneriniz varmi. Sizlerin başına gelen varmi