Dudus öncelikle eşiniz de siz de aynı tutumu göstermelisiniz. Bir iyi polis diğeri kötü polis olursa çocuk da arafta kalır. Eşinizle siz aynı tarafta olmalısınız. Diğer yandan bana göre her şeyin bir sınırı olmalı. Şu an evde size ya da kendine zarar vermiyor olabilir ama ilerde yaşantısında sınırlar olduğunu anlayabilmesi için bilinçaltına yerleşmeli bence. Tabii ki hayır, yapma diyerek değil. Mesela evde koşturuyorsa, zıplıyorsa kızım evde koşmamalıyız alt katımızda oturan insanlar rahatsız olabilir, gibi. Ya da mesela oyuncaklarını alıp diğer odalara taşıyorsa, oyuncaklarımız yeri burası burda olduklarında daha mutlular, gibi açıklamalar yapabilirsiniz. Bir de alt komşunuz bir şey demiyor diye bu kadar rahat davranmanız da bana biraz yanlış geldi.