Babykaraniko Kızlar hipp organik kullandım kilo aldırmadı.golden goat geçtim çok ishal oldu smaya geçtim aşırı sancı kivrandi.en son Bebelac Gold a geçtim gayet güzel içti ama balık kokusu aşırı derecede yoğun mide bulandiriyo
Samilknur41 Bende hipp kullaniyordum ama kokusu cok kötüydü bende sma ya gectim en memnun kaldigim o oldu simdi babam almis bebelac hic begenmedim kivami felan cok kotu. Hic karismiyor suyla.
BuseBlt Babykaraniko sma kullanıyorum memnunum. Bundan önce de evolvia kullandım kilo alımı iyiydi ama kusması çok oluyordu ve onun da kokusu kötüydü
Sevgi2121 Babykaraniko bnm de denemediğim mama çeşiti kalmadı cnm oğlum 6,5 aylık bebelac kullanıyorum çok memnunum en azından bnm oğluma iyi geldi kilomuz gelişimimiz gaet iyi çok şükür 🧿
Babykaraniko Ya bebelac benim oğlumda güzel içiyor ama bu son aldığım kutu aşırı balık kokuyo tadında resmen çürük balık var benim bile midem bulandı napicam bilmiyorum sma çok istedim kilo açısından ama çok sancı yaptı kivrandi hep
Htcates Babykaraniko günaydın bebelac gold kullanıyorum gayet memnunum yabi ağır bir balık kokusu yok yani normal
Canmmel-26 Babykaraniko ben aptamil kullanıyorum şuan bebişim 4 aylık önceden hipp kullanıyordum senin gibi şuan aşırı derecede pahalı olduğu için aptamil almaya karar verdim ve iyiki almışım ne gaz ne kabızlık hiçbirşey yapmadı ve kiloda aldırdı ben memnunum tavsiye ederim
Elo89 Babykaraniko sma nın 2 çeşidi var.. optipro anne sütü de alan bebekler için diyorlar comfort sadece mama içen bebekler için sanırım (gaz ve kabızlık yapmıyormuş) ben optipro kullanıyorum arada tadı da kokusu da çok güzel..
Babykaraniko Elo89 benimki anne sütü almıyor bende confort hiç biyerde yoktu optipro almıştım çok sancı yaptı
Canmmel-26 Babykaraniko sma bizdede çok sancı yaptı muhtemelen bebeklerimiz mama konusunda aynı gibi aptamili dene istersen