Merhaba kızlar eve yeni taşındık 1 bucuk yaşında kızım kapı deliklerini kurcalarken gözüne sanıyorum beton tozu kaçtı bişey kaçtı yani baya ağladı hemen yıkadık dün de biraz sulu çapak attı bu gün de kalktım kuru ama çapaklı gözleri internete baktım baya korkutucu şeyler yazıyo var mı böyle bir şey yaşamış olan ne yapmalıyım