Ebrudrgt canımm sütün az ise bol su iç en az 3 buçuk litre. Birde uyu bebek uyurken. Havuç ye kanalları açıyor. Biberon avent almıştım ben ama o çok hızlı çekiliyor bebek 2 dakikada bitiriyor mamayı gaz da çok yaptı benim oğluma hemen browns söyledim. O çok daha iyi . Lansinoh kullanmadım. Browns dan memnunum. Bol bol emzir ben ıh dese hemen emziriyorum çok aşırı sütüm akacak üstüm başıma akacak ne bileyim şu anlatılanlar gibi sağacak kadar çok değil tam bebeme karar. Günde 4 kez kaka yapoyor en az 6 kez de bez değiştiriyorum işlemesinden dolayı. Doktor geyt yetiyor dedi. Sende öyle yap. Bol bol emzir havuç ye birde suuu en önemlisi su uyku. Mamayı ben ilk başlarda 10 gün gece veriyordum bir kez onu da bıraktık. Ama bakıyorum göğüslerim boş akşama kadar emmiş bitirmiş o zaman arada yapıyorum mama. Browns kurtarııcm oldu gazlı bir bebek zaten