Muges4 ayy güzel valla memleketimin her yeri denizi yeşili yeter. Allah hayırlısıyla kavuştursun inşallah 😊 çöşnük tarafına taşınmayı düşünüyoruz işimiz üniversitede uzak kalıyor bayağı fahri Kayahandan uzaklaşmak zorunda kalacağım 😪
Benim eşim de Kastamonulu iki günlüğüne gittim orayı da çok sevdim çok güzel ilçeleri ben de nasip olursa gitmek istiyorum bir daha