MerhBa herkese
Oplum şu N 7 ay 20 günlük
36+5 de doğdu.
5.5 aylık iken ufak tadımlara başladık
İlk baştan blenderdan geçirdim
Şimdi çatalla eziyorum ama ağzında birikiyor
Mesela dün yemeğine pirinç ve kıyma ekledim. Sebzeyi yutuyor ama pirinçve kıymalar biriktikçe birikiyor ağzında
Çiğniyor da ama denk mi getiremiyor anlamadım
Dişi çıkmadı hiç
Endişelendim ben de.
Geç mi kalıyorum sizce?
Ne zaman pütürlü veya katı besinlere gelmeliyim sizce?
Bir de bu ayda mercimek çorbası verebilir miyim?