Superannis Anneler bı deyiverin bakalım 19 derecede bebisleri dışarda nasıl giydiriyorsunuz bebeğimi parka götürürken ne giydirecegim kararsiz kaldım biraz rüzgarı var Bursa’nın 5,5 aylığız
Medusafer Superannis sun 16 derecede külotlu çorap ve elbise giydirdim iki kızıma da biraz estiği zaman da ceket giydirdim
Irmakprensesinannesi Superannis içine zibin altına külotlu çorap üstüne alt li üstlü takım üstüne ince bir mont veya hırka altına ayakkbi(patik) bu kdr yeterli yanınıza da şapka alın tamamdır ben de bursadayim
2cocukannesi__ Superannis ben zibin kilotlu çorap alt üst astronot mont 😀 ama hiç bebek arabasından cikartmadim avmde falan disrada ne olur bilmem 😀 pimpirikli eşim var havalar esiyor soğuk halen ya zamanla bakarız bebişte aşırı seviyor izlemeyi
Superannis 2cocukannesi__ biz de dün montla çıkarttık ama soğuklarda da öyle çıkarttık şimdi de o yuzden bi anlam veremedim kendime 😅