Benim bebeğimde var malesef süt yumurta dana eti susam hepsini kestim anca düzeldi..ayrıca cok gaz yapan bulgur,bezelye,lahana tarzı şeylerde yasak gercekten cok zor bir süreç..ama bebeğim sürekli ıkınırak ağlıyordu cok özledim çikolatayı peyniri ama bir çay kaşıgı bile etkiliyor aylardır yemiyorum.Allah yardımcınız olsun