Kızlar spinal sezeryan oldum üç gün önce bebeğimin kalp damarında genişlik olduğu için kalp yerinde kalıyor daha hiç emziremedm maalesf , ben evdeym o hastanede üç gundr sutum çok çok az gelyor emmedigi için rezene incir kayntip suyunu flan iciyorm elimle sagiyorum az az gelyor bir şırınga kadr oluyor eşim götürüyor bebeğe onu .. ama dünden beri göğüslerim aşırı sert üstleri sanki taş varmış gbi sıcak su torbasını üstüne koyup masaj flan yapıyorm ama hala aynı smdide aynı gecermi bu nasıl geçer normalmi emzirmedigim için mi böle oluyor endiselenmelimiyim öneriniz neler