Zara1 Yenı doğan bebegım memeye bagımlı oldu yatağında uyumuyor hemen uyanıyor hep memede kalmak ıstıyor ne yapacam nasıl bu alışkanlığı unutur bılmıyorum bılgısı olan bana yardım edebılır mi
2melekannesi__ Zara1 9 ay boyunca tek vücuttunuz şimdi bir anda dünyaya tek başına adapte olmasını beklemeyin ilk 3-4 ay kendini hala sizin bir parçanız sanacak ve sizin göğsünüzde huzur bulacak :) ten tene temas bebeğin sağlıklı gelişimi için çok önemli lütfen onu kendinizden mahrum bırakmayın bu anların tadını çıkarın bol bol koklayın bebişinizi zaman çok hızlı geçiyor çok çabuk büyüyorlar 🥲
Sessizol Zara1 sakin olun emsin benm bebem emmedi sarılık oldu o şuan size yakın olmak kokunuzla uyumak isityo yatağında kendini yalnız hissediyo gündzleri müsaitsenz hep kucağnzda gögsünzde uyutun memeyi bırakmıyosa memede uyutun bırakıyosa alın bağrınızda yatırın doya doya uyusun geceleri yatağına koyun yanına kokunuz olan bir kıyafet ben ilk 3 ay hep öyle yaptm gündzleri bebem bana doydu gece yatağında güzelce uyufu ve ona sürekli konusun ama gece yatağına yatırırken bu sizin rutininz olsn bebek anlasın gece ve gündüzü. Gece yatırırken annecim seni cok seviyorm babanda seni cok seviyor her zaman yanındayx simdi gece oldu sana cok güzel beşik aldk orası senin yatağın orda uyuman gerek burası bizim yatağımz ama her xaman senin yanındayz hç bi zaman seni bırakmıcaz gibi seyler. Ben her gece yaptm cok şükür bir sıkıntı yaşamadım bu kendimce bulduğum bi yöntem ve başarılı oldm tavsiye ederm her bebekte tutar mı bilmem. Ha birde başlarda benm bebekte geceleri yine gündüzki gibi gögsümde uyumak istedi ama böyle böyle alıştırdm
UrasEgeBabysMom Zara1 Bu satırları yazarken 2 ay 25 günlük bebeğim memede uyuyor😂😂🤦🏼♀️ Benimde öyleydi emziğe alıştırmaya çalıştım ama alışmadı hep beni emerek uyuyor, kucak istiyor naptıysam düzelmedi 🤭
Glsn7581 Benimki 4 aylık hâlâ öyle 😁😆canım inan o günleri özlüyor insan .onun sana ihtiyacı var.hem emmesi güzel bişey emdikçe süt artarack.sutu olmayıp gaz yapmayan ,kabız yapmayan çeşitli mama bulmaya çalışan üzülen annelerimiz var🤗