Sol tarafımda en sonda diş etim kocaman şişti dayanamıyorum bütün gece uyumadım bebeğim var emziriyorum sizce diş mi iltihap mı ne bu 20liklerim çıkmadı delirmek üzereyim acıdan ve ağrıdan korkuyorum doktora gitmeye hadi emaliyatla alacam derse 😬😬😬😬😬 nolurrrrr görün bişeyler diyin