BirPatiSever Doğum yapalı 40 gün oldu. Göbeğimi hiç umursamamıştım ama artık bişeyler yapmak istesem geç mi kaldım. Korse falan giysem işe yarar mı kızlar
Mrv1007 BirPatiSever 28 gün önce doğum yaptım sezaryenle, suan dogum kiloma ulasmama sadece 2 kilom kalmıs olmasına rağmen göbeğim var. Doktorum onay verince spora baslayacağım ben. Sporsuz eriyeceğini düşünmüyorm
Melikeeeecansuu BirPatiSever 11 ay olacak daha gobegım var 40 gun hıcbırsey degıl o gobek 2 3 sene gıtmıcek
Archmomm BirPatiSever tabi ilk haftanın sonunda baslasan daha hızlı sonuç alırdınız muhtelemen ama neresinden baslarsanız kardır. 11 ay oldu dogum yapalı . Korseyi 4 ay çıkarmadım . 6. Ayda spora basladım . Sütüm olmadıgı için diyette yapıyorum göbeğim eski haline döndü 🙏🏻
05042021 Daha dur hele 40 gün olmus korse takabilirsin yediklerine içtiklerine dikkat et yeter zaten emzirerek çoğu alınan kilolar gidiyor . Sen korse tak .12.ayımızdayız daha duruyor o göbek
Kubrakaynak08 Doğumdan sonra devamlı korse kullandım günde 3-4 saat takılı kaldı o bayaga toparladı göbeğimi ben dogjmdan sonra 25 kilo verdim zayıfladım ama çok küçücükte olsa o göbek kalıyor maalesef 🙄🤦🏻♀️
Casper38 Valla vücut yapısıyla mı ilgili bilmiyorum ama 18 gün önce doğum yaptım benim göbeğim yok iç karnın geniş diyorlar hamileyken karnımda çok büyümemişti zaten 🤷♀️🤗