Kitapkurduu Ben hedef olarak zayıflamaktan ziyade hayatımda sağlıklı beslenme olayını oturtucam dediğimde zayıflıyor ve kilo almıyorum. Bunun için de beslenmemde karbonhidrat, protein ve sebze-meyve dengesini oturtuyorum. Öğlen karbonhidrat ağırlıklı beslendiysem ya da ok yediysem akşam et-salata gibi besleniyorum. Yürüyüşü sadece zayıflamak için değil ruh halim için de yapıcam dediğimde daha çok yürür oldum ve hayatıma yürüme kavramını oturttum. O da çok etkili oldu. Atıştırmalık olarak da paketli gıdaları binde bir yerim ve elimin altında kuruyemiş ve kuru meyveler, taze meyveler bulundururum. Canım kurabiye kek istediğinde evde kendim yapıyorum ki içeriğinde ne olduğunu bileyim (Margarin kullanılan ürünleri tüketmemeye özen gösteriyorum) Bi de bol su. Aslında sağlıklı hayat için gereken neyse tercihim o doğrultuda oluyor, bu da yetiyor zaten. Aç kalarak zayıflama olayı bence çok kısa süreli sağlıklı olmayan bir yöntem. İdeal kiloya ulaşılınca kıtlıktan çıkmış gibi yemeye verebiliyorsun kendini ki manasız oluyor o şekilde