Bebeğim 1 haftadır hasta öksürüyor hapşırıyor doktor akciğer röntgeninde ciğerlerinde balgam var dedi 5 gündürde antibiyotik kullanıyoruz . Öksürüğü azalmıştı hapşırığı yoktu . Ben iyileşsin diye bi tarafımı yırtıyorum eşimin annesi babası da köyde oturuyolar gelmiyolar anca ayaklarına bekliyorlar bugün gittik çocuk şuan ayakta öksürüğü de arttı hapşırığı da oldu . Köyün faydaları sinirlerim bozuldu kendisi uyuyor tabi ohh bizde burun temizleyelim sümük çıkaralım ben çocuğu iyi edicem diye 1 haftadır çekmediğim kalmasın . Laf söylesem kabahatli olurum gerçekten çok sinirliyim varmı konuşacak birileri