Kızlar meraba☺️ kızım 15 aylık bazen parmak uçlarına çıkıp yürüyor özellikle koşmaya çalıştığı zamanlar yapıyor bunu devamlı yapmıyor ama arada parmak ucuna çıkıp yürüyor özellikle hızla bir yere gitmek istediği zaman yaşayan oldu mu bunu ?🤗 Vedışarı da ayakkabı giyindirdigim zaman yürümüyor yürümek istemiyor korkuyor sanırsam bu konuya nasıl çözüm bulabiliriz acaba 🥰 ilk adım ayakkabısı almadım normal sanbenin ayakkabısi vardı biraz yüksek taban çok değil ama yine de dışarda yürümek istemiyor 😑