Evet hanımlar resmen dövüyor beni, 🙈 şuan 8 ay 10 günlük falan emerken oynarken sürekli çizmek istiyor ve vurmaya çalışıyor çizilmedik yerim kalmadı 🤦🏻♀️ öyle yanında şiddet içeren şeyler de olmuyor, ben bazen canım çok kaynıyor totosuna vurarak seviyorum emerken elini uzatır öperim sonra ağzımı parçalamaya çalışır 🙄 bu bir davranış biçimi mi yoksa geçici birşey mi normal mi anlamadım 🤦🏻♀️