melosta asude456 bunu bende merak ediyorum doktorum öyle planladı benim de 3. 5. 7. Ay olcak şekilde iki aşı 3er doz 1 yaşından sonra 1 er doz
Tugce0158 asude456 Biz 7 9 ve 13 ay olarak planlamıştık 2 doz beksero vuruldu 13.aya yeni girdik nimenrix i bu ay vurduracagız .3 ve 5 ayları arasında biz rota virüsünü yaptırmıştık.
asude456 acemilikeseri bebeğim 3 aylık ağır gelmezmi acaba bexero biraz ağrmış siz kaç aylıkken yaptırdınız
Muges4 asude456 evet bexero biraz ağır bir aşı. Bizimki yapıldığı gün ağlamaktan çatladı. Bexero vurulan bacağını oynatamadı hiç. Ama ertesi güne geçiyor merak etmeyin. Hiç olmamasından kat kat iyidir 1 gün dayancaksınız 🤷🏻♀️
acemilikeseri asude456 biz 9-11-15 de bexsero 15 te aynı zamanda nimenrix yaptırdık. bexsero ateş yapıyor ama nimenrix yapmıyormuş. doktorumuz öyle önerdi ama 3 aydan itibaren bu aşılar yapılabiliyor bildiğim kadarıyla.
Muges4 asude456 3 aylıkken rota dahil 3 aşı oldu. Diğer dozlar 5 ve 13.ayda bizim doktorumuz o şekilde planladı
Elifcinargul asude456 evet yapılıyor zaten sadece biri ateş yaparmış bende 3-5 ve 13. Ay olarak ayarladı doktor. 3. Ve 5. Ayda ikisi birlikte vuruldu şükür hiç ateşi çıkmadı. Ama pişmanım 1 yaşından sonra tek doz yapılmasıda yeterli oluyormuş sanırım boşuna hem para ödedim hem oğlumun canını yaktım.
asude456 Elifcinargul evet ama 1 yasına kadar bu virüsle karsılasmaması gerekıyor şuanda ülkemizdekı göç dalgası yüzünden daha yaygın bile hale geldiğini belirtiyor doktorlar ne kadar erken başlanırsa o kadar ıyıı
gocebebirbayan asude456 ben hepsini 1 yaş sonrasına sakladım. Şubatta bexsero oldu. Nisan - Haziran da nimenrix
asude456 melosta canim bugun olduk bexsero ilk doz , ikinci doz 5. ayda son dozuda 13. ayda , nimenrix ise 9 ve 12 ayda planladi doktorumuz aslinda ayni anda yaptirmak istedimm ama yapmadi doktor o şekilde
ankaku asude456 ben olsam cocugu yormam aynı anda vurdurmak kızıma 5 yasinda vururdum.. oğlum 4 aylik onada once tek doz 5 aylıkken A sini vurdurcam