AygulSina meryemm_demir gibek dusmemis ise kanama olması normak cnm dustukten sonra bike bir kac gun daha devam ediyor
MuhammedAmine meryemm_demir canım bende esenyurttayım medilife da doğum yaptım doğar doğmaz yaptılar ama oğlumun göbeği kanadı tekrar götürdüm yine yaptılar beylikdüzü medilife oraya baktınmı
meryemm_demir MuhammedAmine Baktık ama yok dediler varsada kendi hastaları için yapıyorlar demekki ama bulduk çok şükür 😊
EmelGB meryemm_demir Yakma işlemi yapsınlar yoksa ya niye uğraştırıyorlar şimdi çocuk cerrahına çıkın canın o bakıyor daha detaylı bu konuya .
EmelGB EmelGB Biz kaç kere k vitamini vurulduk baya sorun yaşadık erken düşmüş göbeği felan Hastanede yattık damsrdsn antibiyotikler vs vs .Nasık bulanıyorlar onu anlamadım devlet hastanesine götürsene direk yaparlar .
NurR meryemm_demir benm oğluma doğduğunda yapılmıştı bu iğne sonra kanama devam etti 2. Yapıldı yine devam etti en son yaktı doktor ama hiç acımıyor adını unuttum şimdi küçük bişey var onun için onunla yakıyor ondan sonra düzeldi
meryemm_demir meryemm_demir İğneyi bulduk çok şükür hemde 10 mg olanı 10 tane birden çocuğa yapılıcak çok sevindik