Kizlar merhaba bugün bebeğimi acile götürdüm ateş huzursuzluk iştahsızlık ve ishal şirketinden.Boğazında ve kulaklarında enfeksiyon olduğu söylediler dışkısına bakıldı herhangi bir sorun yoktu . Kanlarına falan bakılmadi.Benim içime hiç sinmedi bilmiyorum çocuğum çok ağlıyor çok hasta sizinde aynı sorun başınıza geldi mi ne yapmam lazım feleğim şaştı valla