TlhErva65 Iyi geceler güzel anneler 4 aylık kızım hasta ve bu saat oldu hayla uyumadım ateşi çıkar birşey olur diye bir türlü uyuyamiyorum uykum çokta var ama yapamıyorum çok korkuyorum ve saat 3 ü 8 dakika geçiyor
NehirVolkan TlhErva65 çok şükür düzelir inşallah sabaha bir şeyi kalmz imam tedirgin oluyor ateşte ya valla oğlum 8 yaşında olcak hala ateşlenince korkuyorum