Bebegim 40 günlük dogdugundan beri surekli kakası bezden kıyafetine geciyor bütün kiyafetleri kaka lekesi bezi markalı molfiks 2 numara. Benmi takamiyorum acaba, hemen degistiriyorm kaka yapinca hic bekletmiyorum. Bu durumdan cok sıkıldım lutfen kurtarin fikir verin