İyi geceler hanımlar. 3 aylık bebeğim artık ellerini çok sık hareket ettirdiği için yarım kundak yaptırmıyor. Ama bu seferde elini yüzüne götürmekten uyuyamıyor. Elleri sürekli yüzünde. Ben yarım kundak yapınca da çok ağlıyor. Ama max 5 dk içinde de uykuya dalıyor kundaklı. Ben yarım kundağı nasıl bırakacağım 🤷🏻♀️