Kullanici benim arkadaşımın bebeği, k vitamini aşısına kadar hepsin yaptırdı.hep normal dediler.en sınunda çocuk cerrahisine gidip, tekrar yaktırdılar.O şekilde son buldu.Sen çocuk doktoru yerine öocuk cerrahisine git bacım.onlar da epey bi çektiler çünkü, sora normaldir diyen doktorun arkasından bi ton sövdüler.