Benil bebeğim de 3 ay 7 gunluk, geçen haftalarda sıkıntı yaşadik biraz.. durduk yere ağlamalar uyku düzensizligi vb gibi , hatta bebegin huyu degisti dedim artik ama atak donemi ile alakali bisey tamamen. 3. Aya girişte tum bebeklerde oluyor .. kaka problemleri de pek cok bebekte başlıyor.. en çok gaz problemi olduğunda ağlıyor benim bebegim. Ağızdan gazi cikinca o kadar rahatliyor ki mutlaka her beslenmeden sonra gazini cikartmaya calisiyorum
, sonrasinda hemen uyuyoruz