Asafiminannesi Sağlık ocağından 9.ayda kan tahlili istenildi ve hastane de yaptırdım. Kan değeri biraz düşük çıktı, sağlık ocağının verdiği demir ilacı yetersiz mi geldi ki. Sağlık ocağının ilacını kullandınız mı?
Hacerust Asafiminannesi ben hep Fenix veriyordum bir yaş sonrası sağlı ocagindakinu aldım değerleri iyi cikti
papatyaannee Asafiminannesi Yok onu kullanmadım. İçinde paranen var. İçeriği pek temiz değil. Sidefer kullanıyorum
papatyaannee Asafiminannesi Doktorumuz 4. Ay rutin kontrolde direkt onu söyledi sağlık ocağı bir kan ilacı verdi ben onu almadım sideferi almıştım o günden beri hep sidefer kullandım ocean da güzel diye biliyorum hangisi hoşunuza giderse onu kullanın isterseniz