Kızlar 48 gün önce normal doğum yaptım dikişlerin enfeksiyon kaptı hala iyileşemedim Dr gitcem utanıyorum ağdaya da gidemiyorum dikişlerim iyileşmesi jilet fln da kullanamıyorum o yüzden Dr gitmedim 48 gündür ped takıyorum genital bölgem hep sivilcelendi normal sivilceler dışında büyük içi iltihap dolu ucu olmayan sivilcelerim çıktı ne yapmam lazım bana bi akıl verin