Değil odaları yatakları bile ayıramıyoruz. Kızım 22 aylık. Üç gündür yatakları ayırmaya çalışıyoruz. O kadar alıştı ki bizimle uyumaya yatakta eşim olmazsa ( ben zaten asla ayrılamam yataktan öyle bi hakkım yok 😅)avaz avaz bağırıyor baba geeeeğğğğlllllll baba geeğğğllll diye. Az önce de uykuya daldırdım yatağında sonra kendim yatağıma geçtim ağlayarak kalktı anneeğmm anneeeğmm geeğğll anneğğm geeğğll diye ağlıyor ona dönünce de hemen sarılıyor sımsıkı 😔 böyle olunca da ayıramıyorum sanki kötülük ediyormuşum. Onun elinden huzurlu uyuma hakkını alıyormuşum gibi hissediyorum. Bilmiyorum kafam cok karısık karman çorman anlatmamışımdır umarım.