ZeySa bugün youtube da video izledim iki anne bir mutfak sayfasının çocuk doktoruna sormuşlar. Burun aspiratörü kullanmayın diyor, plastik tüplerde serum fizyolojikler var onlardan günde 3-4 kez 5-6 damla damlatın, mümkünse oda sıcaklığını 22-23 derecede tutun demiş.