Bilir misiniz bilmiyorum ama 4 aylikken kizimin babasindan ayrıldım daha dogrusu karsi taraf bosanma davasi acti felan. Babasni tanimiyor yani ilgisi yok abime bile babasindan daha yakin davraniyor sunu da biliyorum tanimasada babama baba dedikce dedesine baba demeye başlıyor ister istemez baba sefkatine ihtyac duyuyor. Bazen yerini dolduramiyorum. Babasi da gelip gitmiyor yani parasizligini bahane ediyor ki hic inanmiyorum hikayeler atiyor kons cagiriyo alkol aliyo vs. Asil sorum su bir kere 6 aylikken kizimi tek basina gönderdim ve psikolojisini alt ust ettiler kizim cigliklar atarak uyandi o gunden sonra hep babasina alissin diye onunla gittim. Ama bu gidisle alisacak gibi degil cunku gelmiyor . Bi ara alisacaj gibi olmustu yine gelmedigi icin unuttu . Büyüdüğü icin artik tek basina ginderiyim diye dusunurken gecen gun dedesi ve ananesiyle asagi komsuya gitmislerdi bensiz degil 5 dakka hemen aglamaya başlayıp yanima getirdiler. Inanin elim kolum bağlı kizim uzulsun istemiyorum . Yeni mesaj atmis memlkete gel kizimi goruyum gelip gidemiyorum hem daha fazla vakit geciririm diye ama boyle bir adama da fedakarlik yapmak istemiyorum. Kizini dusunseydi bizi bu hallere sokmazdi ve hala beni suclayaci cumleler konusmasi da cabasi . Eminim ki 4 yasindan sonra ona verdigim haklarin 1 tanesini bile bana vermeyecek cunku karakteri oyle. (4 yasindan sonra babasinda 1 ay kalma felan baslayacak) lutfen oyle bir cikmazdayim ki kizim icin ne yapmaliyim
Görüntülü konstruyorum sirf babasina daha yakin olabilmesi icin babasi adina bile konusuyorum bak baban ozlemis seni hadi bi baba de babanla ilgilem filan diye dijjat bile cekiyorum
Dedigim gibi elimden geldigince bulustuklarinda bas basa birakmaya calisiyorum ama gormediginde direkt gozleri beni ariyor tuvalete bile giderjen pesime takılıyor.
Of aklim cok karisik belki bazi seyleri tekrar tekrar yazmis olabilirim kusura bakmayin yardimci olabilecek kim varsa hepinizin dusuncesine ihtiyacim var 😥