Ezram2121 Kızlar bebeğim Bi ay 7 günlük sürekli ağiliyor huysuz maf oldum uyku yok sütümü skinca süt geliyor acaba sütüm mü yetmiyor yoksa 40 çikana kadar öyle olcak
papatyaannee Ezram2121 Muhtemelen gazı var canım gaz damlası kullanıyor musunuz ? Bizim 6. Ayda gazı bitti biraz sabır geçecek
Ezram2121 buselidunya gazı olunca sıkıyormu kendi inanki 2 çocuk getirdim bunun gibi değil tabi aradan 6 yıl geçmiş unutmuşum bebek bakmayi
buselidunya Ezram2121 Kızımda öyleydi hep uyanırdı sürekli memedeydi, emerken bile ağlardı bazen. Gazı olunca aşırı huzursuz oluyorlar malesef🥺 Biraz daha sabır🙏🏻