Iyi geceler kizlar kizim 15.ayina girdi haziranda 18 aylik olacak ozman tuvalet egitimine baslasam erken olurmu.Ozmana kadar ön hazirlik yapsam diyorum .Ne zman tuvalete gitsem arkamdan geliyor ciş yapiyorum falan diyorum yada altini alirken ciş yapmiş kizim diyorum ciş ne demek bilsin diye Evde bezini cikariyoruz kendi surekli cekistiriyor kaka falan yapinca .Daha lazimliğimiz yok ama koltuğun arkasina saklanip cisini yapiyor sonra da cok agliyor acaba kizicam diyemi korkuuor aslinda kizmiyorum da diyorum gel birlikte temizleyelim cis yapmişsin falan sizce napmaliyim erkenmi