Kızlar çocuğum maşallah iştahlı bir çocuk ilk 2 ay mama meme gittik, sonrası hep mama. Öğlen ve gece 12de mama içiyordu. Hatta mamayı nasıl bıraktırcam gece beslenmeyi nasıl bıraktırcam diye düşünüp duruyordum. 2 gün önce öğlen yeni kutu mama açtım, biberonu verdim. ondan önce elma istemişti mama sandalyesinde elmasını bitirdi, tabağı alıp biberonu verdim. 3 4 yudum çekmesiyle kusması bir oldu. Elmalarıda çıkardı mamayıda içmedi. Akşam deneyim içicek mi bakalım dedim, yine içmedi, pınarın çocuk devam sütünü aldık onu denedik belki içer diye onu da içmedi. Zaten sütü 1 yaşından sonra denemiştim ara ara çay bardağı ile deniyordum içmiyordu bu sebeple mama devam ediyorduk. Sormak istediğim, mama bozuk değil tarihi 04.2023, tadına normal bana göre, eşim tadında biraz sanki demir tadı var gibi diyor, diğer kutuyu açsam mı ki? Gerçekten tiksindiyse normal süt tüketmiyor, peynir yemiyor, sadece yoğurt yayla çorbası gelişimini destekler mi? İçime dert oldu napcamı bilemedim, başına gelen varsa yada farklı bi fikri olan varsa beni bilgilendirirmisiniz