mrvelfada benimde ilk bebeğim ;şu an üç ay 28günlük oldu. doğduğundan beri sürekli ağlayan ,kucakta durmak isteyen bir bebek ama kaliteli vakit geçirirken çok sakin mesela sürekliher gün kitap okuyorum, ilgiyle dinliyor bazen gülüyor resimlerine baktırıyorum kitapların hem zihinsel hem fiziksel gelişimine de katkı oluyor …kırmızı balık şarkısını söylüyoruz seviniyor ,çok ağladığında daha çok ilgileniyorum canım oğlum annesi kucağına alsın diye mi ağlamış ,balkona çıkıp hava mı almak istemiş ,kitap mı okumak istiyorsun. aniden sakinleşiyor o kadar çok konuşuyorum ki altını açarken bile şimdi bezini çıkarıyorum ıslak mendilimizi sıcak suyla yıkıyorum çünkü üşümesin popon diye şimdi popunu siliyorum üzerine giydiriyorm diye diye ama bunları hep neşeli içten söylüyorum o zaman kahkahalara boğuluyor birde gündüz uykularını uzun olsun diye çabalamayın günde iki üç kez on beş yirmi dakikayı geçmeyecek şekilde uyumalı akşam yedide benim oğluşum uyur gece gündüz ayrımını daha ilk haftadan başlamıştım algılamadığı halde uyuma uyanma meme emme zamanı bile bellidir çok zorlandığım zamanlar oluyor ama ben sakin sem özellikle neşeliysem o daha neşeli oluyor emzik ve beyaz gürültüyü tavsiye ederim ayakta asla sallamamanızı ve iki günde bir duş alma saatini ihmal etmeyin bence