minicim ya bilmiyorum sanki kaynanamın hoşuna gidiyo ya tabi şöyle bı durum var ben hamileyken dedi gönül ister ki bana Anne desin falan sonra ben konuşunca hak verdi tabi dedi haklısın işte falan kaynanam çok genç daha benle yaşıt gibi duruyo nene kelimesine alışamadı ama sonra çok istedi hep dedi nene nene desin bana anne diyince böyle bı sey oldu nasıl diyim içten içe sevindi ama nene desin neneyi öğrenir falan dedi bazen nene diye duzelttiriyo bazen efendim diyo ve evin ilk torunu çok sahipleniyolar elimden gidecek gibi vesvese ediyorum korkuyorum haksız miyim sizce