Asenakaya Neden bu şekilde kesmeyi denediniz ki? Keşke 1 ay sabredip zamanla kesseydiniz. Kötü olmanız çok normal, günah yavrucağa. Bende kestiğim zaman oğlum 15 aylıktı ve tam 2 ay boyunca aşama aşama kestim. Kendimi kötü hissetmedim, oğlum geldi sevdi göğsümü ama emmedi ve zamanla unuttu. Sizin göğsünüz çocuğunuza sadece süt değil ki.